środa, 25 lipca 2012

House

Muzyczna marka House

House to marka odzieżowa kierowana przede wszystkim dla młodych osób, ceniących sobie relacje ze znajomymi, przyjemne sposoby spędzania czasu oraz ciągłe działanie. Ze słowem house ludzie nie zawsze kojarzą odzież ale kojarzą gatunek muzyki i czasem można to pomylić z marką ubrań. Nie do końca jest to błędny tok myślenia, ponieważ House to oferta także dla tych osób, u których muzyka odgrywa ważną rolę w życiu.


Muzyka daje inspiracje do działania, budzi emocje i poprawia nastrój. Dlatego często młodzi ludzie utożsamiają się z nią i w związku z tym również swój styl jednoczą z muzyką. House posiada wiele propozycji ubrań, które odzwierciedlają muzykę. Mowa tu o swobodzie, która sprawia, że ubrania śmiało nadają się do tańczenia ale także mowa o detalach, nadrukach, które przez młodych ludzi kojarzone są z muzyką.  



House jest polską marką założoną przez ARTMAN S.A. w Krakowie. W obecnej chwili House jest w posiadaniu LPP SA. Pod marką House działa około 165 salonów w Polsce, które można spotkać w większości galerii handlowych.


Marka House rozwinęła swoje skrzydła również poza Polską o otworzyła około 110 punktów sprzedaży w krajach europejskich. Wszystkie ubrania tej marki projektowane są z myślą o młodzieży z przedziału wiekowego 13-25 lat.


Projektanci skupiają się na oczekiwaniach młodych ludzi, ich podejściu do życia. Właśnie dlatego sklepy House proponują ubrania swobodne, często odważne, nieformalne, do codziennego noszenia. Chodzi o to aby młodzi ludzie ubierali się tak jak im wygodnie i komfortowo, ponieważ stoją przed nimi nowe wyzwania. Produkty firmowe są nie tylko modne ale też dostępne dla wszystkich za przystępną cenę. Wiek 13-25 lat często cechuje się też buntem, dlatego ubrania są zaskakujące. To także czas wyrabiania sobie gustu.

Marka House nie narzuca stylu, daje młodzieży w swoim asortymencie daje różne możliwości t-shirtów, spodni, bluz, a także dodatków, które można dowolnie komponować i tworzyć własny indywidualny i niepowtarzalny styl.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz