czwartek, 26 lipca 2012

Mohito

4 pory roku w Mohito

Każdy sezon to w modzie duże zjawisko, które przynosi wiele zmian na wybiegach, następnie w sklepach, a zaraz po tym na ulicach. Marka Mohito każdego sezonu wyrusza ze świeżą kolekcją inspirowaną panującymi trendami. Nazwa nawiązuje do słodkiego drinka, który jest modny i orzeźwiający jak styl Mohito.



Na rynku odzieżowym firma istnieje niedługo bo od 2008 roku kiedy to została otwarta przez Artman S.A. Mimo, że minęło dopiero kilka lat działanie marki, to już się rozwinęła tworząc punkty sprzedaży w różnych rejonach Polski.


 Na swoim koncie ma już kilka udanych kolekcji. Sklepy Mohito wprowadziły w 2009 roku kolekcję wiosna-lato 2009, która charakteryzowała się kobiecymi fasonami, naturalnością, minimalizmem i uniwersalnością, ponieważ ubrania świetnie nadawały się do biura, klubu czy na co dzień. Rok później powstała kolekcja wiosna-lato 2010 gdzie dominowała jasna, prawie monochromatyczna kolorystyka.


Beże, stalowe szarości łączą się z bielą, czernią oraz najmodniejszym w tym sezonie spranym, "znoszonym" jeansem. Od czasu do czasu pojawia się mocny, cukierkowy kolor. Bardzo ważna jest faktura materiałów (falbanki, marszczenia) i połysk.


 Wraz z nadejściem jesieni sklepy Mohito wyruszyły z kolekcję jesień-zima 2010/2011, gdzie znaleźć można przede wszystkim dopasowane żakiety, ołówkowe spódnice i krótkie kurteczki. Wśród wzorów przeważają kwiaty, zwierzęce motywy, czarno-białe groszki i kratka. W kolekcji dostępne były ciepłe, miękkie swetry o widocznym splocie. Wśród kolorów dominują ciemne barwy wzbogacone miodowymi odcieniami, bielą i szarością. 2011 rok przyniósł na wiosnę i lato romantyczną kolekcję pełną kwiecistych motywów, koronek i kokardek.


Na jesień i zimę 2011/2012 Mohito zaproponowało szeroki wybór swetrów, płaszczy, spódniczek będących połączeniem nowych trendów z retro. Natomiast kolekcja wiosna-lato 2012 emanuje świeżością wyrażaną przez biel, błękity oraz przede wszystkim bardzo modne w tym sezonie pastele. Kolekcja jest bardzo letnia, lekka i dominuje w niej prostota fasonów połączona z dużym wyborem dodatków. Mohito w każdej kolekcji zaskakuje i wprowadza innowacje.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz