Powstanie Orsay
Sieć odzieżowa Orsay rozpoczęła swoją działalność w 1975 w Willstätt w Badenii. Pierwsze sklepy powstały na terenie Niemiec. Marka stawiała kolejne kroki podbijając zachodnie państwa zaczynając od Austrii. Już w 1995 roku mogła cieszyć się wieloma sukcesami na swoim koncie, ponieważ posiadała 193 sklepy. Dziś sieć liczy już ponad 530 sklepy w krajach: w Niemczech, Szwajcarii, Austrii, Polsce, Czechach, Słowenii, Słowacji, Chorwacji i na Węgrzech., które są chętnie uczęszczane przez kobiety ceniące sobie styl.Marka Orsay szybko stała się jednym z jedną z najpopularniejszych marek odzieżowych w Polsce. Firma cały czas się rozwija i zdobywa serca kobiet. Ubrania tej marki są tworzone z myślą o kobietach, które chcą podkreślać swoją kobiecość i wyglądać zawsze pięknie. Marka angażuje się także w pokazy mody i przedstawia swoje kolekcje na wybiegach.
Charakterystyczne różowe logo oraz różowe detale we wnętrzach sklepów odzwierciedlają kobiecy urok. Wiele sieciowych sklepów odzieżowych posiada ubrania dla obu płci i do różnych kategorii wiekowych. Sklepy Orsay nastawione są na jedną grupę- kobiety w wieku 20-25 lat. Dzięki temu producenci i projektanci mogą bardziej skupić się na wymaganiach klientek. Ramy wiekowe 20-25 lat są oczywiście teoretycznie nazwane, ponieważ firmowe ubrania świetnie będą pasować również do kobiet nieco młodszych i dojrzalszych.
Jednak Orsay to ubrania całkowicie dla kobiet, które podzielone zostały na linie. Pierwszą z nich jest City, która przeznaczona jest głównie do noszenia w pracy czy na uczelni. Odznacza się prostotą i elegancją.
Druga linia Casual to zbiór ubrań na co dzień, ponieważ dominuje tu swoboda połączona z kobiecością. Ostatnią jest Party, w której znajdziemy kreacje na większe okazje typu randka, impreza, bankiet.
Projektanci pracujący dla Orsay nadają najnowsze trendy modzie i nadają ubraniom bardzo kobiecy styl zachwycający paletą barw i wzorów. Młodsze i bardziej dojrzałe kobiety znajdą dla siebie modne dodatki oraz odzież na każdą okazję.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz